Klachten
Ben je ergens niet tevreden over? Dat vinden we heel vervelend. We horen graag van je wat we beter kunnen doen!
Bij Vlietkinderen doen wij er alles aan om dagelijks goede kwaliteit kinderopvang te bieden. Het kan gebeuren dat je toch niet tevreden bent over onze dienstverlening. Wat doe je dan? En wat doen wij met je klacht?
Ontevreden?
Bespreek je onvrede zo snel mogelijk met de medewerker die erbij betrokken was en/of de manager van de locatie. Komen jullie er samen niet uit? Laat het ons zo snel mogelijk weten om verdere ergernissen te voorkomen. Download de klachtenprocedure bij Vlietkinderen.
Hoe dien ik een formele klacht in?
Wil je een formele klacht bij ons indienen? Dat kan alleen schriftelijk omdat we dan weten dat we je klacht als een formele klacht moeten behandelen. Je kunt je formele klacht sturen naar klacht@vlietkinderen.nl.
Wij nemen alle klachten die schriftelijk bij ons binnenkomen anoniem op in ons jaarlijkse klachtenverslag. Het klachtenverslag brengen we onder de aandacht van ouders en bespreken we met onze (centrale) oudercommissie. Ook sturen we het naar de toezichthouder van de GGD. Dit zijn we volgens de Wet kinderopvang verplicht te doen.
Tips om onze kinderopvang verder te verbeteren horen we graag, maar een compliment is ook van harte welkom!